torsdag 17 september 2009

Träningsvärk

Jag har så ont i hela kroppen vafan :(
Ont i skulderbladen, axeln, låren, ljumskarna,
rumpan, magen å armarna.. Helt sjukt, de
va inte så länge sen jag tränade faktiskt !

Skola 8:45 - 11:15 , äj läjk som vanligt.
Kom hem, smsade lite å tittade på tv. Sen råkade jag
somna, sjukt trött. Undra varför? När jag vaknade
hade jag 4 sms där alla frågade var jag tog vägen ..
hahah
Sen gick jag nog in på datan, kommer ej ihåg.
Nu sitter jag här å vid sidan om smsar jag halvt om halvt.
Har läst många bloggar bara för jag e uttråkad,
å nu sitter jag å väntar på att helenis ska komma till
datan. Vill veta en sak från henne :)
Snart e de idol å whipeout, min man (felix).. haha
tänk å leva med honomo. Fun all the time likx :D
Aja, ska snacka med ferrilicous en stund till sen tv..

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar