torsdag 1 oktober 2009

uttråkad till max...

Länge sen jag skrev här, men är sjukt uttråkad å visste
inte vad jag skulle göra så de blev att gå in här +
att läsa genom bloggarna jag inte gjort på ett bra tag !
Snackar med pattiliten på msn, å försöker kolla på idol
men min tv är CP så den fungerar inte just du. BAJS på den..

Idag va det skola från 8:45 - 11:00 typ. gick tidigare än
man skulle. Va på någon hjälpmässa som jag nu måste skriva
ett arbete om, orka? NEJ.
Sen hem, sova en stund typ en halvtimme sen stack jag
till min förra skola och lämna några lappar. yeey.
Träffade mina gamla mentorer, som jag saknar så innerligt.
Sen hem igen, läste min bok å sen somnade jag igen .
Vilken dag. Imorgon är de utveckligssamtal, men jag har
redan haft min så är ledig ^^ men måste ändå komma dit
kl 13:30 eftersom då får vi veta vem som kom med till
ecuador resan .. undra vem det blir?
Nej, nu orkar jag inte skriva här mer. Får se när jag kommer tillbaka
nästa gång. Ha det bra så länge

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar