torsdag 3 september 2009

När min tid kommer..

glöm alla felen jag gjort.
Lämna det bakom dig och gå vidare.

What up babes? :D slutade 11:30 idag, mycket
nice. Och alla bussarna gick som jag ville, mycket
lycklig ;D gick med helenis och dem ner till biblan
för att lämna en bok.. HELENA tycker fortfarande
du kan bjuda mig på en resa i vinter ;) bara
för du älskar mig så mkt (A) Haha, :(
Åkte hem, sen somnade jag vid halv 1 - 1 någon
gång och vaknade helt av mig själv kl 4. Tjugo över 4
hade jag hunnit fixa till mig sen stack jag till
stan. Fikade på espresso house med min coach,
vi snackade om alla jobb jag sökt och sådant
sen får jag ett samtal !! Jag har JOBBINTERVJU
imorgon kvart i 5 . Önska mig lycka till (Y)
Nu ska jag stänga ner datan antagligen och
läsa till robabos läxförhör tyvärr.
Imorgon e det fredag <3 det gillas extremt
mycket !

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar