fredag 4 september 2009

Fire burning

Freeeeedag <3 äj läjk
Började 8:15 slutade 12:40, men shhh
robabo vet inget om att vi stack ist för att
göra uppgiften vi blev tilldelade. Väntade
dock till 13:10 så helena slutade och gick
sedan med henne hem, följe med sarah :)
Vi snackade lite och bara allmänt hängde,
alltid lika avkopplande med dig ;) sen vid
4 va jag dock tvungen att ta bussen till
ferri eftersom vi skulle gå tillsammans till
min jobbintervju eftersom hon oxå ska börja
där. Kurs 1 av 3 börjar på söndag, kl 15:00
så då sticker jag dit, så om 3 kurser har jag
jobb !! :D Sen kom jag hem och kollade mina
mail, så har jag fått förfrågan om personligt
möte inför arbete med barnpassning till en
18månaders dansk kille :) så får se om jag
kan lyckas få båda 2 :) wiih isf. sen + läxor och
projektarbete (Y) tummen upp.
Neh, nu ska jag ut till mamma och va med
henne den sista delen av fredagen :P hahah

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar