lördag 1 augusti 2009

Wisper gently in my ears..

Halluuu :D
förlåt, jag har vatt lite seg igen :(
Glad just nu dock, om bara de fanns nån att
snacka med. Folk är väldigt osociala dock xD

Idag har jag varit med Dardisch, å mina småsystrar
på Aqva-kul :) kul va de ! Badade å lite skoj
ska dock ej störa er med att berätta allt i DETALJ!! :D
Ska dock försöka komma ihåg vad jag har gjort sen
den 26:te xD
Måndag - Va hos helena, kollade day after tomorrow å
sen började vi kolla lite på sex and the city säsong 2 disk 2 ;)
sen blev de 2½ men marathon har jag för mig xD sen
paradise hotel <3 har dock för mig att det var denna dagen
som jag snodde en av hennes böcker å läste ut heeeela!
Tisdag - Sov hos helena eftersom jag skulle va med henne
denna dagen ändå xD Sex and the city marathon hade vi ! :D
sen 2½ men och sen paradise hotel, har total fastnat för de (A)
Onsdag - Sov hos helenis idag med :P (sen tog de total stopp om
vad vi hittade på xD ) ahh ! (I) vi kollade på nått på tvn, sen
kom family och hämtade mig vid 2 å jag körde hem :D duktig
e jag !!! Sen läste jag bok resten av dagen ..
Torsdag - Vaktade Dogge å Bibsan (hundar u know ;))
Fredag - Va med Helenis igeen :) Vi gjorde inte så mkt
eftersom jag kom dit sent (A) vi åt middag, sen kollade vi på
Benjamin Button och sen skulle jag hem lite efter det :)
Lördag - Hahaha, ja de vet ni redan ! :D Har fixat mina fina
naglar oxå ;D mkt arbete ! haha

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar