fredag 28 augusti 2009

what to do know?

'jahapp, vad händer ute i världen?
Sitter här å har tråkigt, skiiiit tråkigt.
ALLA har lämnat mig idag, annelis
kille fyllde 18 för nån dag sen så alla e på fest
hos honom. Jag kunde kommit men eftersom
de inte va en självklar inbjudan så kändes de
dumt att komma dit.. Så jaah, här sitter jag å
tänker som vanligt, extra uttråkad :(
Vill att livet ska va som de brukar, men de lär
ju aldrig hända så jag får la sitta här å önska ..

Det är fredag, och jag har vatt i skolan slutade
13:10 å började 10:00 (Y) fantastist.
Kollade twilight med emma å mamma en stund
innan jag gick in å vilade en stund, vaknade vid 7
då jag åt middag med familjen. Sen kollade vi på
film på disney chanel, jag emma å sara iaf.
Sen blev det att jag hamnade här inne för jag skulle
kolla vem som vann paradise hotel.. NICK OCH DIANA
haha (L) men tråigt för snygga jacob :(
men nu ska jag inte tråka ut er som ska läsa detta
sen :/ ska gå tillbaka till mig über tråkiga kväll ist.
Tack

Puss&kram
cya when I see ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar