tisdag 4 augusti 2009

I'm in paradise

Idaag har allt gått åt att vara allmänt sur å tråkig :(
Vaknade runt 1 som börjar bli en vana för mig nu
tyvärr.. Åt frukost den hoppade jag glad som fan in
i duschen. Ut som jag sen, ren men dock inte lika glad.
Naglarna, kläder, hår fixades. Jo innan jag hoppade in
i duschen hade jag och anneli om man kan kalla en av
våra "normala" små bråk(1) via sms. Sen satte jag mig en
stund vid datan, snackade med josefine och malin, för att
sedan smsa anneli igen och fråga om hon skulle med
till patti eller inte. Då va stämmningen mellan oss lite
lättare dock. Träffade sen anneli och gick tillsammans
ner till patti (där anneli lurade mig helt fel så vi
gick i cirklar för att komma rätt = lyckat?!) men tillslut
hamnade vi där vi skulle, woho ;)
Hälsade på de flesta men på något sätt va jag lätt irriterad
och lät det gå ut över dardisch så på nått sätt kallar jag de
bråk(2) hah ^^ Men de kom vi över snabbt de me, hoppas
jag iaf ? Sen hände nått med sandra där jag med blev irriterad
(3) hahha.
Hos patti grillade vi, snackade, spelade kubb, sen gick jag, anneli,
sandra och dardana in och sjöng medan resten gick en liten runda
runt i kvarnby (: När de kom tillbaka gick dardana och ferri hem
så vi andra startade en film och i slutet var vi tvungna att dra för
att hinna med bussen.

NU kommer dock de roligaste av kvällen xD väl vid busshållsplatsen
så kommer de en kille klädd i svart dräckt och scream-mask och vi trodde
ju att det var en granne till patti. Han gick över gatan och malin sprang
iväg för att ta ett foto nära honom men då gjorde han en attack mot
henne så hon hoppade ;) hehe. Men sen när han hade gått så kommer
pattis granne (som vi trodde de var) över gatan med en annan kompis.
Hahah och å vi bara "what, vem va den andra då?!" men vi förstod
ändå att de måste vatt en kompis till honom xD haha
Rolig kväll (:
men nu är det paradise hotel :D

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar