söndag 16 augusti 2009

Det närmar sig..

Det närmar sig skola och allt jag ska göra
är att sitta och vänta in den.
Är så fucking sur på den redan så de finns inte.
Vad jag vet eller har räknat ut så hamnar alla
från min förra klass i bf3b medan jag, ferri, harri
och amanda hamnar i bf3c BARA för vi har valt
språk. Är det något försök att straffa oss? för
att visa att språk är tråkigt eller?
Är iaf sjukt besviken att vi ska behöva lida
för att vi valde nått annorlunda. Nu kommer
alla mina vänner hamna i samma klass
och jaah, ni kan säkert se utgången av mina tankar?
Men t.o.m studenten är förstörd för mig.
Tur jag har 2-3st kvar iaf :)

I fredags började Malmöfestivalen (: Stack dit vid 5
för att möta sandra. Åt min efterlängtade langos
med kyckling å sweet chilisås sen satt vi och kollade
alla fjortisar med deras jamaica tröjor och jeans leggins
till deras ballerina skor och deras super puffiga och slitna
extensions hår xD vissa av dem kunde inte va äldre än 13
vafan :O Sen snackade vi en stund med johanna, en kompis
till sandra som gått på heleneholm. Men hon stack
för att träffa en johanna från höör. Sen såg vi chris med
hennes pojkvän och hennes kompis med kille. Och en liten
stund efter kom helenis med nilsson, josefine, olsson, liya och
marie i eftersläp (Y)
Jag kom hem 1:09 vad jag kommer ihåg.
Igår va vi oxå där uppe en kort stund och kollade timbuktu
typ 10 min innan jag mådde illa å stack hem.
Idag ska jag inte upp där, utan stanna hemma och kolla
tv å vänta in skolstarten :(:( tyvärr.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar