söndag 2 augusti 2009

I wont tie you down

Hejhopp.
Har typ ingen lust att skriva egentligen xD
Men bara för att irritera folk och få
dem att läsa så gör jag det ändå :)
Idag har jag gått upp kl 13:08 åt frukost,
sen låg jag i soffan och kollade på alvin och
gängen (slutet iaf) och sen en film med mary-kate
och ashley olsen med hela familjen. Låg i pyamas
ända tills halv 5 (AA) sen bytade jag om. Sen blev det
datan en stund och sen greek och privileged på tv.
Sen åt jag och nu sitter jag här, igeen :)
Men är riktigt trött och har ont i tanden så ska nog
snart go to bed.

2 veckor kvar av sommarlovet :( men fick reda på
idag att jag e bjuden till Linas (en i min klass) 18års fest.
Först va jag lite tveksam men så frågade hon igen
så tackade jag ja. Vilket jag hoppas va ett bra beslut ;) hehe
Annars under veckan ska jag försöka va med gamla kompisar
som jag inte vatt med på jätte länge <3 hoppas bara det blir av..
vi har sagt i 2 år att vi ska träffas, men vi träffades på sjöbo-
marknad å nu måste de hända vafan :) och sen på tisdag ska jag
till Patti (klasskamrat) på grillkväll och träffa tjejerna igen :D:D
Tror förvisso Sarah, Chris och kanskekanske Anneli kommer
men vi får se :D ska bli kul å träffa folket iaf :)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar