måndag 17 augusti 2009

Straight to hell

hahaha, precis innan jag loggade in på min
blogg så funderade jag på vad man skulle kunna
ha för rubrik som sammanfattar hela denna
dagen så kom jag på "back to hell" (förklaring
kommer längre ner) så ser jag precis när jag
loggat in att helena oxå har valt den rubriken
så jag ändrade min lite :) men nu vet ni, så ni inte
tror jag tog efter henne för jag inte har egen fantasi :D

Meeen, ska jag förklara vf jag valde den rubriken
jag gjorde? Svarar ni nej så kan ni sluta läsa redan
nu !
Joo, skolan började idag. Jag hamnade i klass 3c
med ferial, harriet, amanda, besarta, angelica, sussan
och chnoor från min förra klass. Hamnade med
någon iaf, de va nog värre för karla från förra c
klassen som inte hamnade med någon alls från
sin förra klass :/ Aja, mötte iaf sofie och amanda
på bussen. Sen kom anneli på vid hermosdal ungefär.
När jag kom in i skolan va redan rätt många där (:
å alla klagade över att vi behövt splittras såhär. Vi gick
iaf till våra klassrum för upprop med vår nya klass-
föreståndare Irenè :) väldigt snäll. Har henne i kommunikation.
Mmmmh, glömde säga varken sarah, helena eller chris
sa hej :N ignorerade mig totalt :(
Hade uppropet i 40 min, kollade våra nya klasskamrater
och slutade sedan :) stack upp till malmöfestivalen med
malin, ferri, sandra, dardana och josefine åt lite, snackade
lite gick runt lite, sen stack malin å ferri hemåt och josse
stack med e mystisk kille ^^ Vi andra blev kvar. Men efter
att det började regna så gav vi upp och tog oxå bussen
hem. Men väl på 5:an kommer jag på att sandra har min
mobil å papper så jag fick hoppa av, springa i regnet
för att hoppa på 7:an få min saker sen hoppa av den
på centralen och ta 5:an hem.
Helt slut å jag vet inte ens vf :O kommer sova gott inatt :D
Ska bara kolla resten av mina mail sen lägga mig ute
i soffan för om 1h börjar paradise hotel som jag bara
måste see ! :D hoppas den nya e riktigt snygg ..

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar