måndag 24 augusti 2009

God damn it

Du kommer ingen vart genom att spela svårflörtad..
Vet jag inte är perfekt, men de ger dig inte en
anledning att behandla mig som du gör. Säg sanningen
istället för att gömma dig din mes. Stå upp för dina
åsikter :@

Skolaskolaskola den börjar redan gå mig på nerverna :(
Har haft huvudvärk idag pga projektarbetet ! Har två
alternativ, vill båda .. Vet dock ej vad jag väljer än :'(
Ajaaa, ska prata med en lärare å se om hon kan ge mig
råd. Bläää på skolan.
Annars idag så har jag gått från 9:05 - 15:15, fick sluta
tidigare av robabababab. Men det va oxå enda gången som
hon sa som en varning till oss xD hahah (Y) Sjukt dryg
dag om jag får säga det själv. Kom hem, åt macka och lade
mig sen i soffan för att läsa boken jag lånade till svensklektionen
imorgon. Måste komma in i den tyvärr.. Men sen ringde
anneli så stack upp till jägersro centrum för att möta
henne å gå där en stund. Pratade om senaste saker som
hänt, sen stack vi hem. Nu sitter jag är å e allmänt trött,
ska snart ta alvedon och gå å lägga mig tror jag xD

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar