torsdag 27 augusti 2009

Jag är som jag är

Tänkertänkertänker, kan ens tankar någonsin
få ett stopp? Jag tror/trodde jag gillade dig men
nu är ingenting för mig. Eller du är väl något
litet men du har inga höga tankar hos mig lägre.
Jag ska glömma dig, jag ska gå vidare. Tar du upp
kontakten igen kan du glömma att jag är intresserad!

Slutade halv 12 idag, wiihoo. Stack hem eftersom de
skulle visst vara fiskgratäng i skolan å de e nått jag
definitivt inte äter xD Hemma kollade jag på
Rush hour 3 å sen cosby, sen somnade jag i soffan.
Vaknade kanske en halvtimme senare och när jag
reser mig så sitter de 3 tjejer å kollar på mig från
köket, wtf?! Tänk om jag snarkat, piinsamt.
Gick in å snackade med mamma en stund men va
så trött så jag somnade fantamig i deras säng oxå.
Vaknade kl fem sen igen, å kollade då på the hills
men emma.
Ska snart sova igen, börjar bli trött å de börjar bli
sent, men har en rätt chillig dag imorgon, 10:00 -
13:10. Tyvärr sista lektionen är med robabo.
Ska bara ladda min mobil med nyaste musiken ;)
waaahhh (K)

Puss&kram
1 månad kvar, sen e jag 18!! ;D haha
sug på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar