söndag 23 augusti 2009

Minigolf + köttbullar

Vill bara ha ett svar ! du har ignorerat mig länge nog..


Malmöfestivalen är slut och med det innebär det ingen
mer langos sweet chicken och no more fjortisar.
Äntligen slipper man alla jamaicakoftor och
snuddar på benen i grupperingar!
Menmen, igår va jag på Linas 18års fest :) kulkul
Idag vaknade jag vid 1 (lycka till att somna ikv)
fast jag är förvisso rätt trött så hoppas de ska gå bra.
Familjen skulle till bulltofta och spela minigolf
idag så jag hängde på där. Jag kom på delad 3:dje
plats med pappa, mamma vann och emma kom sist.
Sen blev det ikea för att äta, kötbullar ;) hahah
Blev riktigt mätt och kunde nog inte känna mig mycket
tjockare än vad jag gjorde just då.
Sen lämnade vi sara på kalas, ska förmodligen hämta
henne snart oxå :/
Sen blev det hem och städa annars hade pappa
stängt ner mitt internet , hah. Men det är städat och allt
så nu kan han ej göra nått :)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar