torsdag 6 augusti 2009

Walking away from love

Idaaaaag så vaknade jag 13 like always xD haha
gick upp, åt frukost upp täckte hur röd jag
blev av solen igår egentligen för att sen halv 3 kolla på
Cosby. Älskar de programmet alltså <3
Gick in städade en hylla från bolhyllan haha.
Kollade på gamla foton och sådant (:
what a memorie ..
Ät middag, kollade på the hills. Spelade sen fiamedknuff
med pappa, sen efter 6 omgångar så spelade
via finnsisjön med emma och sara ist. Jag vann
flest gånger dock . nån som e up for a challange? ;)
Kom precis in, startade datan och checkade
mobilen för att se om jag varit efterlyst något
och de hade jag visst ;) haha
Helenis som är i tysklandet hade skickat ett sms
till mig, hon tror hon är synsk ;) sa bara att
jag saknat henne för att göra hennes liv bättre ;) höhö
men om sanningen ska fram så har jag haft halv tråkigt
å inget att göra sen hon stack :( så jaaaa, har saknat henne
lite ändå xD

Om en timme börjar paradise hotel, utslagningen sker idag
och mads kommer ryka :( men nu ska jag va liiiiite social på msn en stund sen
ska jag till il television ;)


Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar