onsdag 5 augusti 2009

What wonderful day

Mammas födelsedag idag (: grattis till henne ! :D

Annars idag så vaknade jag 11 (va stolt de e inte ofta
detta lovet de hänt) av att min farmor kom och eftersom
hon inte pratar direkt tyst så va de lika bra att ge
upp och resa sig från sängen ist. Pappa, emma och sara
hade precis gått för att köra till Bara badet. När de hade
kommit ut vid gatan hade dogge sett dem och gjort
ett ryck vilket gjorde att farmor trillade omkull och slog
vred foten och slog nacken i trottoarkanten
Jag följde sedan med henne hem för att sola i hennes
trädgård, eftersom den är inhängnad och det är inte vår
så det är skönare att sola där :)
Solade till 2 sen gick in åt glass och kollade på Cosby
med farmor eftersom smällen mot foten gjorde så
inte hon kunde gå ordentligt utan stöd. Sen gick jag ut 1½h
till för att sedan bli hämtad av pappa.
Spelade sedan fiamedknuff med pappa, men han vann
4/5 spelomgångar den skiten.

Satte mig sen vid datan för att kolla mail och lite bloggar
då jag får ett mms av josefine där hon visar ett blåmärke
som hon sedan säger jag gjort när jag bitit henne för att tag
sedan, jag blir skit rädd för tänkte så hårt bet jag väl inte.
Men sedan får jag "tänk om de varit april, du hade du blivit
luuurad". Så allt va bara ett skämt :O blåmärket hade hon fått
att klumpighet helt enkelt :O men jag ska ge igen, räkna med de.
Hahahah
Men nu ska jag äta pizza, födelsedagsmaten för idag ;D

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar