tisdag 11 augusti 2009

Getting back up when you knock me down

Varför ska man sträva efter någon som man aldrig kommer få ändå?
Jag e riktigt trött på de, jag vet inte hur jag ska vara,
vad jag ska säga, vad jag ska göra ..
Och det värsta är att sen går jag å tänker på de hela tiden,
jag glömmer inte bort det liksom och sen låter jag
det förstöra min dag. Varför?
Joo tyvärr är min personlighet sådär, jag vill för mycket och
kan inte släppa det sen. Vill han? och om han nu vill varför inte
visa det då?
"sometimes love comes around, and it knocks u down
just get back up, when it knocks u down"

Idag vaknade jag 12, klädde på mig, satte upp håret och sånt..
sen åkte jag med pappa å emma för att slänga skräp.
Efter det skjutsade pappa mig till gustav där jag träffade
dardana och sandra (:
Vi skulle handla present till lina. Vi gick från stortorget
(va där uppe en sväng) ända ner till triangeln ;) mm långt
eller hur?
Innan vi gick in på triangeln såg vi susana från klassen med
hennes pojke. Ehm, hittade vår present sen stacka dardana hem
och jag å sandra blev kvar vid kanalen för att sitta och snacka
och kolla på några killar som försökte putta ner varandra i vattnet.
Sen gick vi upp till centralen och mötte hennes mamma,
sen tog jag bussen hem. Låg sen och slötittade på tvn en stund
men höll på att somna hela tiden, va skit trött.
haha
aja nu ska jag ut till tvn igen för att kolla paradise hotel
hatar gleager å nick föresten ;)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar