onsdag 12 augusti 2009

Du flög din väg

Dagen har varit så dryg, vaknade 13 som vanligt.
Läste lite ut breaking dawn, fast på svenska eftersom
de andra böckerna har jag läst på svenska och
engelska så tänkte vf inte läsa 4:an på svenska oxå.
Men jag rekomenderar dock engelska böckerna
mycket mer detaljerat där (:
Klädde sen på mig och följde med pappa och emma
för att slänga ännu mer skräp. Denna dagen tog jag
även med mig reklam som jag har haft liggandes
och skräpandes inne på mitt rum hela sommaren.
Slutade med reklamen första helgen av sommarlovet ju.
Sen när vi kom hem efter det har de inte hänt så
mycket faktiskt. Jag har läst 3 kaptiel ur boken
och stört familjen lite.
Sen blev jag tillslut så uttråkad att jag satte mig vid
datan men tiden går ju lika långsamt här.. Tänkte spela
the sims ett tag men har inte riktigt kommit så långt.
Och nu SPÖAR det ner, fy fan som det regnar utanför.
Helt sjukt. varför kollade jag ut? :(
Sen om 1½h ska jag sätta mig i storarummet med
pappa och förmodligen emma och kolla på the bachelorette.

Igår kollade jag på såna R.I.P videos. Hittade en kille som
jag kände som dog 05. Så länge sen, känns som typ förra
året eller något. Han var riktigt populär häromkring
och flera som jag träffat efter 05 har kännt honom.
Han gick på min skola men jag va bättre vän med honom
under dagisstadiet men en i min klass va som en bror till
honom. Helt tragiskt. Tänk ändå så många som dött som
är i min ålder, så många som blivit mördade.
R.I.P Jonas Rudnai 21/4 - 05

http://www.youtube.com/watch?v=xcy8HZV15hQ

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar