onsdag 26 augusti 2009

Todos en español gracias

Dagens fråga ; Las dudas sobre el amor, o es
que realmente todos tratando de encontrar?










Skooola idag, 8:00 - 12:20 niiice :D
Imorgon 8:45 - 11:30 even better..
Hade robab första lektionen, hon dödar mig alltså.
Hon behandlar oss som om vi vore 4år
allihop vafan :@ Annars har dagen varit lyckad.
Har gått på heleneholm i 2år och aldrig å då menar jag
ALDRIG har det varit så roligt i matsalen xD
riktigt lyckad hahah , den va så rolig att jag inte kan
skriva vad som hände .. Tuan tappade mat, mattanten
städade, maten skulle förfölja mattanten, ferial
slängde järpen på golvet, harriet sa nått, ferial spottade
vatten över mig å harri å kunde ej andas så hon fick
gå från matsalen xD kortfattat
Stack sen med harri å ferri får att fixa naglarna
utanför ferri :) french manicyr eller nått. Pappa
kom sen å hämtade mig kl 4 :)
senare ska jag se the bachelorette + arsenal.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar