torsdag 1 april 2010

.. jag kan lura dig vart jag vill

jag tänker inte be om ursäkt. Visste jag lovade er ett bättre inlägg meeen jag har haft absolut noo lust att vara inne på datan. När jag väl har varit inne så har det varit för att checka läget på facebook och typ någon sida jag skulle kolla upp åt mamma. Men inget mer, har över 100 mail i inkorgen (lovar de mesta är från facebook eller massa skit), har över 200 inlägg i bloglovin' som måste läsas, flera bilder på bilddagboken att kolla igenom och samtidigt hinna med mitt eget liv. Datan är inte direkt tilltalande längre och det kändes enormt bra att inte behöva vara så beroende av den under de senaste dagarna.

Som ni vet är det den första april idag och det är dagen man ska lura massa människor. Hahah, hade bestämt mig för att inte gå på något alls utan vara den som lurar andra. Men icke sa nicke, efter att ha lurat både mamma, Emma, Sara och farmor så fick jag igen. Precis när jag började tro på personen så får jag "aprilapril" uppkörd i huvudet typ xD typiskt mig. Menmen, ska hämnas en vacker dag (6)
Annars så har jag färgat håret två gånger idag, först blondt och nu för några minuter sedan brunt. Hoppas resultatet blir bra, ska föna det snart. Sen får ni se bilder på det näär jag orkar lägga in dem på datan och om jag kommer ihåg det :)
Orkar inte lova mer nu, för man vet aldrig när jag lägger av med att skriva eller när jag skriver nästa gång.
Men ska föööna håret nu, vi höres, ses. Jao, jag vet inte. Puoosss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar