måndag 12 april 2010

Why do you run from me?

Hallå i huset, idag har varit en halvhärlig dag. Började praktiken, som jag berättade för er igår, och personalen där är hur härlig som helst. Men barnen är tråkiga xD Finns absolut ingenting att göra, och man bara står där. Men annars så är förskolan fin, och barnen är faktiskt jätte duktiga.
När jag och chefen (inte handledaren, haha) gick igenom mitt schema för denna veckan så kom hon fram till att jag behöver inte komma in till förskolan innan språket imorgon, även om jag hinner vara där 1½h så jag ska komma kl 12 ist och gå till kl 4. På onsdag sen har de planeringsdag och eftersom jag precis kommit dit ska jag inte vara med, så alltså studiedag då :) På torsdag har jag språk igen med då ska jag komma från kl 11 - 16 ist :) Och på fredag blir en vanlig arbetsdag, 8 - 15:30. Me lajk. Och eftersom de inte har ett personalrum så måste man lämna förskolan under sin lunch och då passar jag på att gå och sätta mig på en bänk och försöka få lite sol i ansiktet. *hoppashoppas* man blir någorlunda brun nu dah :D

Nu är det dock biggest looser på tvn, och jag ska självklart looka! Tjeenixen

.- Ni kanske inte förstår det, men ni sårar mig. När ni lämnar mig utanför.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar