tisdag 20 april 2010

It's getting clear

shjenis, praktiken börjar bli bra nu. Kommer in i det jag ska göra och imorgon ska jag med mellanbarnen till någon park i närheten av förskolan. Men vädret ska suga imorgon igen, så får ta på mig massor av kläder imorgon, sounds najs, NOOOT :(
Men får göra det bästa av det, hihi.

Sen 1 sak, eller kanske 2. Men hur jävla ledsen eller sur man än är, så låt fan inte det gå ut över dina kompisar. Om du nu är sur eller ledsen så berätta det för dem, att du inte känner för några skämt så personen blir förvarnad istället för påhoppad. Jag har lärt mig det, jag varnar eller håller mig undan fan heller att jag attackerar utan anledning. Och hur ledsen eller sur jag än är så har jag ALLTID tid för mina kompisar. Liksom behandla andra så som du vill bli behandlad själv, så jag säger er nu (er som tar åt sig av det här) är det så här ni behandlar mig så tänker jag behandla er likadant! Tro inte ni kommer undan :S

Behövde skriva av mig lite, känner att folk börjat behandla mig som whatever hur mkt jag än ställer upp för dem.
Snart blir de cougar town sen christine :)

ciaociao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar