onsdag 7 april 2010

Jag är inte lat, det bara verkar så.

Har massa att fixa tills imorgon och tills på fredag, men jag orkar inte börja :/

[ ] ecuadorredovisning
[ ] läxförhör i svenska (?! jag vet inte om det stämmer)
[ ] seminarium i psyko
[ ] inlämning i psyko
[ ] inlämning av analys i svenska (framflyttat)

Hade orken funnits där så hade det varit prima, men nu gör den ju inte det. Hade läxan kunnat göra sig själv så hade jag lätt varit den lyckligaste människan på jorden. Men om man ska sitta och hoppas på att det ska hända så kan jag ju bli besviken redan nu xD HAHAH.
Neeej, orkar inte. Ska inte.
Ska kolla på biggest looser nu, sedan tror jag att jag börjar med inlämningen av psykosocialt och sedan öva lite inför redovisningen som är imorgon. Wiiie, NAAAAT!

Lägg INTE märke till att jag visar halva röven, utan lägg märke till min fina hudfärg ist ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar