fredag 9 april 2010

Lek inte svår, jag tappar intresset.

Nej, men tänk om det ädnå varit så :/ tyvärr verkar det som jag håller kvar mer om personen är svår än om den är lätt. Nu snackar vi inte kompisar, utan killar. Hade han varit precis sådär lagom så hade jag gillat läget. Då hade man iaf fått lite respons från honom, men det är olönt att hoppas på nu.

PAPPA FIXADE DATAN! Fyfan, skulle skriva ett inlägg iförrigår men helt plötsligt dök ett konstigt program upp och sen funkade inte någon sida längre. Men pappa har suttit sedan kl 19 med det och fixade det till slut. TAAAACK PAPPSIS :D
Sedan ännu en positiv sak är att det är fredag, och samt att praktiken börjar på måndag. Ingen skola på 4 veckor förutom italienska då men det är inte så farligt. Såå det är rätt lugna puckar den närmsta tiden, bara längre arbetsdagar än jag brukar xD men det ska bli kul att få träffa barnen. Men jag saknar barnen i Ecuador :( lilla Lenny.

Menmen, ska sova snart så ska ej störa er med. Pusspuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar