lördag 10 april 2010

nu eller aldrig ?!

Trååååkig lördag och imorgon är det söndag, någon som kan säga wiiie efter denna helgen? Inte jag iaf. Igår upptäckte jag att MINA bilder från Ecuador är borta :( de enda som försvann, de som jag fått av Harriet är dock kvar. Skit också. Där fanns bilder som ingen annan hunnit få, :( och bilderna var ändå betydelsefulla. Massa på familjen och praktiken. Den enda räddningen jag har är att jag vet att Sofie och Harriet fick några av dem, men tyvärr inte alla :( Vet ej vad jag ska göra, dem är totalt gone.
Idag gick jag upp tidigt, hatar att vakna tidigt fortfarande vara trött och behöva gå på toaletten. Men det var bara till att resa sig upp och vakna för denna dagen. Spelade lite spel med familjen innan de begav sig ut och sen hjälptes Sara och jag åt att städa undan lite kläder som låg framme. Sen hamnade jag i sängen med svensk-boken men kort därefter hade jag visst somnat (A) Lämnade Sara helt ensam, men hon sa att hon med somnade tillslut. Runt fyra så vaknade jag igen och vid fem kom föräldrarna hem. Nu är kl sju och jag har fortfarande inte fått någon mat, ska gå ut och slå till mamma nu ;)

Puusshaaaij
(orkar ej lägga in någon bild till detta inlägget, "deprimerad" över att jag förlorat de andra bilderna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar