tisdag 27 april 2010

My bad (A)

Ojdåå, kom precis på bloggen. De va ett tag sedan jag skrev, jag vet. My bad (A)
Kan dra genom dagarna lite snabbt, så ni får en inblick i hur mina dagar sett ut.

Torsdag: Stängde dagiset, men fick gå tidigare. Hur de gick till vet jag inte xD
Fredag: Praktik och sedan förfest hos Olsson och sedan vidare på fest hos Oliver.
Lördag: Låg i sängen och kollade på tv tills Arsenal började. 0-0 mot city.
Söndag: Städade och kolla på maaassa tv.
Måndag: Italienskprov, praktik och MFF med Helenis och Olsson, 2-1 mot djurgården :D

Sen idag är det tisdag, och idag har jag varit på praktiken, och ska snart äta, sen blir det att kolla upp aktiviteter som jag ska hålla för the kids imorgon :)
1½ fucking vecka kvar, naaaajsigt. Just det, måste ta med kameran till dagiset och ta lite bilder. Kanske kan göra det imorgon när man gör aktiviteterna ? Påminn mig!

Nu börjar jag bli hungrig så ska gå ut och se vad det blir för något gott idag, BARA det INTE blir MAJS o_O

. ciaoo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar