söndag 18 april 2010

Har jag fel när jag önskar att du fanns här hos mig?

Såå, nu börjar det lugna ner sig igen. Har inte orkat med mig själv de senaste dagarna, har haft så ont i kroppen att stå upp blev en kamp mot tyngdlagen bara :P

Första veckan av praktiken är avklarad iad. Thank good. Vill tillbaka till skolan faktiskt (A). Fast i fredags fick jag dock gå hem från praktiken efter 1½h eftersom jag mådde riktigt illa, så när jag kom sov jag från halv elva till fem ungefär. Vaknade med jämna mellanrum, men så jävla härleet. Under tiden hade jag fått sms av Harriet, PROJEKTARBETET är äntligen inlämnat. Finally i say, på tiden nu även om vår grupp inte känts direkt stressad över detta. Men problemen har funnits där, speciellt nu i slutet. Sen iaf på kvällen (mådde fortfarande skit, både av illamåendet och den där andra saken) skulle jag antingen vara med Malin eller dra hem till Olsson för en chillkväll. Men klarade knappt att gå från sängen så Malin fick lov att komma hit en stund. Sen följde jag med henne till jägersro på kvällen, behövde lite luft.

Nu fick ni veta lite om min fredag, annars har det inte hänt så mycket speciellt sedan i tisdags. Var med Helena och kollade på film, sen stack hem tidigt eftersom jag skulle äta. Men det va najs med henne med :) Känns inte tvunget att prata med henne, man kan sitta tyst sidan om och ändå trivas.
Nu är det snart whipeout, ska samtidigt måla naglarna (samma färg som förra veckan). Men denna gången ska jag undvika att gå och lägga mig med naglar som inte torkat helt. Så därför börjar jag tidigt idag, haha.

Cyaa .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar