tisdag 6 april 2010

Vågar man hoppas på mirakel? (A)

Jag borde egentligen inte sitta och skriva här just nu. Men någon måste ju göra det ju xD så då anmäler jag mig frivilligt. HA HA.
Barcelona - Arsenal nu, vågar man hoppas att Arsenal tar hem det här´? Men det kvittar egentligen, vinner Barca är det dem jag hejar på resten av CH. Bara United åker ut imorgon så är jag nööööjd!

Fick klagomål innan av mina kära kompis att min blögg är tråkig, så ni andra som också tycker det - säääääg till mig vad jag kan göra eller skriva om för att få den bättre :)
Vet knappt själv vad jag ska skriva eller göra, lat ni vet ;)

Skolan var nothing special idag, inget ovanligt bara det samma som man säger varje gång. Alldeles för mycket xD Men islam-prov imorgon och inlämning på fredag sen är det praktikisch och det ska väl gå fint? 4 veckor + 3 skolveckor till sen är det studenten. Hur lite jag än vill sluta skolan och ge mig ut i världen så skulle det ändå sitta skönt med studenten nu :)

Neeeeej, ska ta upp radion och lyssna på den "spännande" matchen. Cya , kisskiss , besobeso , pusspuss. Äh, whatevah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar