måndag 5 april 2010

Ett steg i taget?

Idag mådde jag icke bra när jag vaknade. Mådde sjukt illa och var rädd allting i min mage skulle komma upp om jag reste mig, så låg kvar ett bra tag. Upptäckte sedan att mina föräldrar hade åkt ut med bilen (glömt och säga det föresten, pappa köpte bilen) så reste mig, tog en macka och gick sedan och lade mig i soffan ist. Det blev lite disneychanel kollande och halvt sovande xD
Men det bättrades senare mot kvällen.

Låg inne i rummet och kollade på biggest looser kl.19 och jag inser nu hur mycket jag HATAR när folk i min omgivning säger att de är tjocka. Överviktig javisst, mullig javisst, men fan heller ordet tjock! Kolla på det programet och var nöjd med din lilla ynkliga kropp ist. Jag insåg iaf, att jag är inte så skit stor som jag alltid trott jag varit, men visst jag är inte skit smal heller.
Ni kan kalla er tjocka/feta den dagen ni är i närheten av den vänstra bilden nedanför! Ni får lov att säga att ni vill gå ner i vikt, men snälla överdriv inte. Det visar bara hur mycket ni påverkas av hur alla andra ser ut. Gör det för att det gör er lyckliga, inte någon annan. Annars vill jag inte höra :)

Ett steg i taget? - Då måste du ta väldigt små steg, jag har väntat i evigheter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar