söndag 4 april 2010

Påskburk INTE påskägg!

Sara fick låna datan, men som vanligt händer det alltid något när hon sitter här. Värsta problemen, men eftersom jag är ett geni så löste sig allting :)
Efter senaste inlägget (blivit rätt många idag) så har jag kollat på Chelsea-United som slutade 2-1. Vilket inte gynnar Arsenal direkt, hade varit bättre med lika. Efter den matchen så blev det Arsenal-Wolverhampton, haha vilken match alltså. Arsenal hade typ 26 målchanser under hela matchen men skapade inte mkt på dem xD jag somnade under första halvlek i ca.30 min men jag missade ingenting men det bevisade hur tråkig matchen var. I andra halvlek blev det inga mål heller, efter 90min slutar ju vanligvis matcher men denna blev förlängd med 5min efter en jävel hade sparkat ner en arsenalspelare. I den 94:de minuten lyckades Bendtner få in bollen i motståndarens mål och räddade 3 (väldigt viktiga) poäng till Arsenal. Mycket bra gjort.

Sen blev det middag, potatisgratäng och kött. Efter maten fixade vi vårt godis i burkar eftersom påskägg är inte vår grej längre, haha. Vi fick sedan leta efter dem i lägenheten, och Sara hittade 4/5 och jag fick äran att hitta den sista. Sen körslaget med the family och efter det kollade jag och Emma på Rush hour 3 :)

Tillslut hamnade jag här igen, men det var nog inget bra så ska nog gå igen. En snabb check på facebook, sen blir det sömn för mig. Sov icke så bra inatt och hoppas sova ut inatt.

Så jag säger godnatt nu, NATTINATTI .-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar