tisdag 2 augusti 2011

Värt att nämna.

Har växlat mellan sol och molningt idag så har inte riktigt haft någon chans att sola :( Känns sjukt, förra sommaren blev jag ju skit brun.. har nog aldrig varit så vit som jag är denna. Trodde jag och pappa skulle till bulltofta och gå 5km så sket i gymmet idag, men det blev inte av. Så imorgon drar man dit igen, ska ändå hämta farmor vid fyra så kör till gymmet klockan två och sen är man där i någon timme. Träningen behövs!
Sen lite andra saker som är värda att nämna, min tv klyddar (börjat bli helt kass bild) och det är meningen att Olsson ska komma hem idag :) Välkommen hem biatch :D

Nu ska jag kolla runt lite på internet, sen blir det de sista två avsnitten av pretty little liars (kommer fler, men de är inte ute än). Såå, ha det bra så hörs vi snart.. Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar