tisdag 23 augusti 2011

Moving on.

Idaaag flyttade Isabellie till Gotland :(  Lyssnade på hur de pratade i keno igår (de kommer visst från visby) och allt jag egentligen har att säga är.. jag tycker extremt synd om henne som tvingas stå ut med den dialekten ;o  Hon kommer förhoppningsvis och hälsar på när vi tjejer har vår 20års fest, and damn her om hon pratar de minsta lilla likt dem! hihi.

Idag var det egentligen meningen jag skulle till gymmet, men när jag vaknade imorse så pallade jag inte (vilken överraskning -.-), men de lär väl komma igång så småningom igen?! Sen fick jag sms från Fedwa, jobb imorgon från 9-15 så man har någonting att göra imorgon. Sen ikväll händer det väl inte så mycket, MFF - Dinamo Zagreb.. men har inga förhoppningar när det gäller den matchen dock. NON AT ALL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar