torsdag 25 augusti 2011

Rix fm, bäst musik just nu.

Idag blev det festivalen IGEN. Rix fm festival med bla Nicke Borg, Jay Smith, Sunrise Avenue, Mohombi och Chris Medina (tog med de som va värda att nämna). Sen blev de lite maud med girlsen, Lousiana idag igen. Borde tröttnat men funkar inte, älskar kycklingen!
Fick sms klockan sju imorse där gamla chefen frågade om jag kunde komma in 6timmar. Dock såg jag inte det förrän tolv.. där missade jag en del pengar :/  Sen smsade hon igen och frågade om jag kunde komma in 4timmar imorgon, sååå jag jobbar 9 - 13 imorgon. De blir bra, så hinner man hem och fixa till sig och vila innan man ska sticka till Sara. Förfest, malmöfestivalen och tillslut skeppsbron!

Nu ska jag dock ge mamma datan, ska försöka somna i sängen bakom (om de funkar). Hon ska se någon film så får väl vara snäll någongång? ;D  Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar