söndag 28 augusti 2011

Dagens i-landsproblem.

Yes, Arsenal förlorade med 8-2 mot United. Yeahyeah, so what? Värre saker har hänt och värre saker kommer hända, maybe you get the picture? Allt jag kan säga är typ grattis till mina united-fans kompisar, de lär väl ändå köra upp detta resultatet in my face någon gång snaaart. Men jag är mogen så I can handle it ;) höhö.
Värsta saken har hänt här hemma, Emma skulle se pretty little liars som skulle sändas nu klockan sju enligt tv-tidningen. Men nääh, på tv3 så va de svenska hollywood fruar och på text tv stod de att pretty little liars sändes klockan fyra istället. Så nu gör Emma kaos med våra öron för missade hon ett avsnitt och nu lär hon inte kunna hänga med när hon ser nästa avsnitt. Buhu för henne liksom.. Barnen i Afrika har ingen tv, dessutom så går majoriteten inte i skolan ens och kan lära sig engelska. Så sitter hon och klagar på ett jävla tv-program. Nu får hon för fan ge sig, jävla unge!

Annars, idag är det söndag vilket innebär att det inte hänt ett skit i mitt liv. Åkte hem till farmor för att sy upp ett par byxor, sen hem till farbror för att ge katterna kattsand och sen se United spöa skiten ur Arsenal. Så alltså, ingenting har hänt i mitt liv today. Ingenting lär väl heller inte hända resten av denna kvällen så jag ska sluta blogga nu x)  Pööss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar