fredag 5 augusti 2011

Birthday!

Haaaij! Igår var en underlig dag, fast ändå inte. Körde mamma, Emma, Sara och Dogge till Limhamn för mamma ville ut med hunden dit. Efter jag släppt av dem så körde jag vidare till gymmet, gick dock bara 40min på löpbandet innan hälen sa till :( Råkade riva upp halva iförrigår när Malmö gjorde sitt 1-1 mål (vilket resulterade i att MFF nu är vidare i CL!). Sen hämtade man upp merparten av familjen igen.

På kvällen drog man ut på en liten promenix med Isabel (trodde jag ja xD).. Jag lämnade lägenheten halv tio och kom hem igen halv tre, lyckat? Jo, vi började gå förbi kvarnby mot toftanäs hållet sen tappade vi bort oss. Helt plötsligt stod vi på en golfbana och därefter var vi mitt ute på landet. Tre valmöjligheter -> st sallerup, torup eller "inget namn väg". Vi valde "inget namn väg". Men vi gick iaf rätt, visade sig tillslut att vi var relativt nära Bara. Så kan de gå :) Gick minst 2h på bara den rundan, sen satt vi ute i korsningen en bit ifrån oss och chillaxade. PÅ MARKEN, ja jag vet!
Nu ska jag be mamma hjälpa mig med hååret, det ska plattas och jag kan inte göra det själv. Träningsvärk i armarna :| Sen ska jag och Bellie förmodlingen dra på hemmafest, om idioterna kan svara snart..

Jo, ytterligare en sak på detta redan superlånga inlägg. GRATTIS MAMMA PÅ DIN 46års DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar