fredag 19 augusti 2011

Festival-tajm.

Jobbade idag också, som sagt. Älskar de små liven som springer runt och skriker för det kommer in en man. Överrädda för män, ja det borde nog alla vara, de är tillräckligt smarta för att förstå det bara. HÖHÖ.
Sen när jag kom hem var det egentligen meningen att jag skulle sminka mig, men har dragit upp på det hur länge som helst nu så nu hinner jag väl inte. Ska röra mig mot bussen om en liten stund iaf, så jag får se ut som jag gör. Mina kompisar för överleva, hah hah.
Malmöfestivalen drar ju igång idag, så ska upp och kolla läget sen blir det perikles ikväll. Får se om jag orkar hålla mig vaken tills dess, annars blir det en grön buss hem. NU ska jag dock ta och kolla när bussen anländer till min hållsplats, pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar