tisdag 9 augusti 2011

Inte som en dans.

Jag gick faktiskt och la mig rätt tidigt igår, eller ja tidigt för att vara mig x) tror jag låg i sängen innan elva och somnade inte långt efter det. Men att gå upp halv åtta var inte lätt, tror jag stängde av larmet 3 gånger men hann komma på de igen precis innan jag somnade om. Way to go Johanna!
Men annars hade dagen varit helt okej. Gick på educuts i 2½h, lärde mig absolut ingenting som jag inte redan kunde. Jo, kanske hur jag ska sitta under en arbetsintervju men det hade jag kunnat lära mig på 5min också.
Sen blev det gymmet (lyckades faktiskt ta mig dit ;o), men va där bara en timme. Hade ont i tån (jaaaah TÅN!) så de skav riktigt bra när jag va uppe på löpbandet. Men lyckades gå 40min iaf + lite styrketräning.

Imorgon är det jubb, så ska väl typ bara kolla ett avsnitt av en ny serie jag börjat på sen ska Johanna sooova. Good luck, pöss!

2 kommentarer:

  1. Hur ska man sitta under en arbetsintervju då? =P (Det känns nämligen vääääldigt viktigt hur man sitter xD)

    SvaraRadera
  2. typ rak i ryggen, armarna på benen (men inte hur som helst), benen ska helst inte va korsade. Om du sitter vid ett bord så ha händerna på bordet istället! Mycket viktigt verkar det som ;o

    SvaraRadera