söndag 21 augusti 2011

Missförstånd.

Va ju på 20års fest igår, hos Lina. Umgås inte så mycket med henne, eller ja knappt alls?! Så va lite orolig hur kul det skulle bli, massa folk jag aldrig umgås med m.m men det var ju skit roligt. Helt plötsligt var klockan tre och det var dags att gå hem, haha. Tiden går verkligen snabbt när man har roligt. Sen visade det sig att några saker hände som jag inte kommer ihåg, meeen jag tycker jag kommer ihåg hela kvällen. Så Sandra kanske bara såg saker som egentligen inte hände? ELLER?
Snälla Robin följde iaf mig hem, sen fick han ta taxi till bunkeflo. Stackarn'.. men tro nu inte att jag tvingade honom att göra det. NEJ, han ville själv och ingenting jag sa fick honom att ändra sig. Både gulligt och snällt.

Sen idag har jag varit trött (som vanligt efter jag druckit) och inte gjort speciellt mycket. Sen nu under kvällen så bad Isabel mig följa med till festivalen eftersom hon flyttar på tisdag skulle detta bli vår sista dag på väldigt länge att kunna träffas. Men mobilerna funkade väl inte som de skulle, för jag kom upp till stan väntade en halvtimme på att någon skulle möta upp mig men ingen kom så jag åkte hem igen. Sen när jag väl sattit mig på bussen så fick jag 5sms i rad av henne ;o 
Men nu är jag iaf hemma igen, och jag hade tänkt krypa ner under täcket. Ska bara fixa lite med mina pengar innan. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar