måndag 8 augusti 2011

Some things to do!

Kanske inte hektisk men denna veckan innehåller lite skit NÄSTAN varje dag :)  Idag var jag på eductus sen stack jag till gymmet efteråt. Riktig duktig och jag var där i hela två timmar, och nej jag satt inte stilla halva den tiden utan jag tränade exakt HELA tiden. Feeling proud Johanna :D

Sen imorgon blir det eductus igen 9-12 för intervju träning, känns som att jag skulle behöva det eftersom jag är så jävla blyg när jag väl träffar nytt folk. Såå yes, intervju träning sen efter hade jag tänkt dra inom gymmet (kanske två timmar denna dagen också?!). Sen på onsdag&torsdag ska jag jobba på förskolan och efter jobbet ska jag IN på gymmet, no questions about it!
Så ja, lite att hinna med denna veckan men det känns inte som några problem direkt. Enda problemet är väl att gå upp tidigt, men det lyckas jag med. Bara jag går och länger mig i hyffsad tid idag, hah hah.

2 kommentarer: