lördag 20 augusti 2011

Not so good anymore.

Kom hem för en halvtimme sedan :) Festivalen blir ju bara tråkigare och tråkigare, hade jag haft ett liv så hade jag nog bojkottat festivalen helt haha. Men nu har jag ju inte det..
Maten som Nilsson och Helenis rekomenderade var verkligen riktigt god, ska kommma ihåg det till nästa gång! Efter maten gick vi genom en liten del av festivalen men fanns absolut ingenting att se. JO, ikea har ett litet korvstånd.. OFTA?
Sen blev det faktiskt perikles, och vad är perikles på malmö festivalen utan folk på borden? Otur nog så va det visst någon som trillat, så perikles fick efter varje jävla låt be folket gå ner från borden buuut they didn't listen!

Sen idioter på bussen, kommit till vitemöllegången så brister världens krig ut på bussen. Tror fan ingen såg de komma, men helt plötsligt så ligger en kille ner mitt i gången och två idioter står och sparkar på honom. Tack och lov för folk som vågar gå mellan! Killen klarade sig iaf, och idioterna sparkade sönder bussdörren och drog.. jävla fegisar. Vågar ni slå, så vågar ni väl för fan stå kvar och vänta på polisen. Eller blev samvetet liiite för mycket? PALLA i say!

Nu ska jag dock dra mig till sängen, tänderna och sådant är redan fixat så på med pyamas och sen ska jag sova sött. Ska väl upp relativt tidigt imorgon, partyparty u know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar