lördag 6 augusti 2011

Karatefylla

Hemmafesthemmafesthemmafest, ja vad säger man. Ska dock inte babbla på om den, utan håller det kort och säger - Jag hade roligt :D De duger väl som en sammanfattning?
Kom hem vid sju imorse, rätt lagom eller vad tycker ni? Så efter att jag fått sova mina 4timmar så har jag bara legat och degat i sängen hela dagen. Har inte behövt ha dåligt samvete heller, för det har inte direkt varit fint väder och nu regnar det. Supermysiiigt!

Jo, skulle egentligen träffat tjejorna idag. Ferial, Sandra, Harriet, Malin.. (vet faktiskt inte vem som blev bjuden eller inte så ska nog sluta rabbla upp massa namn nu). Men det kom jag på 1½h försent -.- way to go Johanna! Men hade nog aldrig klarat träffa dem ändå, har ju knappt orkat stå upp..
Så nu ska dem dra till slagt och jag stannar hemma och har en mysig familjekväll med regnet fint smattrande mot fönstret. Haaaaij!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar