tisdag 1 mars 2011

Have it your way

Fick reda på en trevlig nyhet på jobbet idag, vad vill jag tyvärr inte berätta än :) tänkte skicka iväg det på ett sms till en av mina kompisar, men hon har inte visat sig direkt intresserad av mitt liv på ett tag så jag log ner mobilen i fickan igen. Så nu vet endast mina föräldrar om det, it is what it is.
Har även mått piss idag, hör ingenting med mitt ena öra och på det andra örat är hörseln inte det bästa heller. Och det märktes väl tydligt eftersom jag svarade när personalen pratade med mig och jag fick höra att jag såg hängig ut..

Somnade två timmar när jag kom hem, åt precis och nu ska jag kolla lite tv. Hade tänkt att kolla på den hemlige miljonären då de är i malmö igen, fast samtidigt kanske jag ska kolla på en film istället? hard choice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar