söndag 20 mars 2011

this is an emergency

Söndagen är åter här, men idag har det hänt och kommer förhoppningsvis hända lite mer än det brukar. Vaknade klockan nio imorse, utan att ställa klockan vilket jag kallar ett underverk. Men det värsta var att jag lyckades inte somna om.. Så startade tvn och låg där i en timme innan resten av familjen vaknade till liv.
Vid tolv stack jag till gymmet och mötte Sandra. Tränade i en timme sen körde jag till netonnet och köpte mig en mp3 som jag ska ha hädanefter när jag gymmar.

Såå nu har träningen äntligen kommit igång. Körde även till mediamark för att testa mobilerna jag kollat på. Tror jag bestämt mig nu, men köper ingenting förrän i juni-månad då jag får min första lön.
Sen ska jag hoppa in i duschen, fixa låtar på mp3n och sen blir det massa tv tittande.
Sist ska jag väl somna höhö. Men hoppas ni får en bra söndag också, för min har börjat riktigt bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar