måndag 28 februari 2011

Den där lilla känslan som säger att något är fel.

Och så gick februari mot sitt slut, bara en timme kvar sen är det mars månad och vi kommer allt närmare våren. Läängtar tills jag slipper gå med dubbla strumpor, två bad byxor och två tröjor + vinterjackan. Men jag tror inte direkt att jag är ensam, hehe.

Nyss kollat på Marmaduke följt av He's such a girl med mamma, andra filmen var bättre än den första men den filmen var ju också mer min stil ;) Sen har jag också bytt schema, börjar hädanefter en halvtimme tidigare och slutar därmed en halvtimme tidigare också. Halv åtta till fyra, det bör väl inte bli några problem?
Men ja då kanske man borde dra vidare mot sängen, läsa lite och sedan somna in höhö. Vi höres förmodlingen imorgon, MARS MÅNAD!

Notification to self; pic THEM more wisely!

1 kommentar:

  1. SV: Hahaha, ojdå såg inte ens det. =P Glömde visst Helena. x

    SvaraRadera