söndag 13 mars 2011

Kanske har du en chans, KANSKE..

Som jag sa, SKITBIDRAG. Fast dock måste jag kanske medge att jag tror Eric Saade klarar sig liiite bättre än förra årets bidrag, men de bidraget var ju ingen hit så jag skulle inte säga att de va mycket till beröm för Eric hahah. Men samtidigt tror jag inte heller att något av bidragen hade klarat sig särskilt bra heller, dock hade jag hellre sett swingfly i Tyskland men de blir inte alltid som man vill :)

Gick och la mig halv elva igår, en lördag.. Haha, helt sjukt. Så fick sova ut inatt istället för jag vaknade lagom till tolv och hade sovit hela natten utan att vakna. Och idag är det väl bara tv som gäller, one three hill -> jersey shore & bigbrother.
Ha en trevlig söndag och njuut, för imorgon börjar jobbet igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar