söndag 6 mars 2011

I've had enough!

Nu är det lite senare tycker jag, har lite halvt tråkigt så jag valde att skriva lite här. Har precis suttit och försökt lista ut från vilken låt introt (de första 6 - 7 sekunderna) av Nicke Borgs - leaving home kommer ifrån. Sjukt irriterande, och eftersom jag inte kom fram till en låt som passade så gav jag upp skitet. Men lyssna gärna på den och om ni nu skulle komma på det så meddela!

Har iaf hunnit sedan senaste inlägget, skada min tå (eller mamma skadade den) så nu har den hello kitty-plåster runt om höhö. Har även hunnit se one three hill, ätit kycklingsallad och tänkt massor.
Jag mår dåligt och försöker få bort den känslan eftersom jag vet att jag inte borde göra det. Sjukt vad hjärnan kan göra med en ändå. Önska bara klockan kunde slå nio så man hade något att hålla hjärnan upptagen med, sen ska jag läsa och sen sova.
Längtar som fan till jobbet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar