torsdag 10 mars 2011

Idiot!

Vill ni veta vem min ilska togs ut över idag? En kille/man på arbetsförmedlingen haha. Men den va vällförtjänt också, jävla idiot!
Åkte dit klockan ett för att snabbt få en underskrift som jag senare skulle skicka till försäkringskassan. Men idioten la min lapp i en hög och bad mig sitta ner och vänta tills jag fick ett möte. Det hade fan tagit hela dagen, och jag skulle hämta Sara från skolan 10min efter?!
Så jag bad om lappen tillbaka, och tog med mig Sara till förskolan. Usch, stör mig fortfarande..

Men nu började precis bigbrother så ska lägga min energi på det istället, sen blire bok och sen sängsdags IGEN. Jag som precis sovit från fem till nio haha xD

1 kommentar:

  1. från och med sista april ska jag få köra Dans bil för han ska köpa ny. (Ska dock försöka byta till mammas bil så ofta som möjligt :P) så ska inte köpa bil än ;) får se hur mycket pengar jag har när sommaren närmar sig :) ska försöka att inte festa så mycket mer *håll tummarna* ;)

    SvaraRadera