torsdag 24 mars 2011

supertorsdag!

Halluuu, en supertorsdag har det varit idag! Jobb, helt okej inga konstigheter där. Lite barn, bra personal, en lugn dag helt enkelt :) Men frammåt fyra när jag väl slutade så kände jag inte direkt för att gymma, va inte på humör för det men stack ändå. Och fyfan va skönt det var efteråt, men känner på mig att min mage kommer inte tycka samma sak imorgon när träningsvärken kickar in.
Sen åkte jag hem, hämtade ut ett paket från posten (A) loooove them. Och sen drog jag med Emma till coopen för att köpa hårfärg och shampoo.

Nu sitter jag med hårfärgen i, tyvärr får ni inte se färgen förrän imorgon (om den blir bra vill säga). Sen blir det dusch, och sen ska jag hitta något litet att äta eftersom jag inte ätit sen mellanmålet. Menmen, fredag imorgon och då blir det uuut! pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar