söndag 27 mars 2011

En timme mindre.

Aa, inatt ställde vi fram klockan en timme vilket betyder att jag fått sova en timme mindre och måste gå och lägga mig en timme tidigare. Men de gör väl inte så mycket, är redan trött så somnar nog snabbt :)
Annars idag har jag varit på burlöv center med familjen, köpte in lite byxor, tröjor och underkläder. När man väl får in pengar på kontot så försvinner de extremt snabbt hahah, nej men har en del kvar ;D
Har även fixat headern på bloggen som ni kanske ser, tyckte det behövdes en uppdatering.

På den senaste tiden har jag bara varit riktigt glad på jobbet har jag kommit på. Vill inte att det ska va så men så är det, dock tror jag att jag vet vad de kan bero på. Och hälften av det ska jag göra mig av med imorgon, FÖR GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar