tisdag 22 mars 2011

That's the question.

Tjenis !  Träningsvärken börjar komma liite nu. Känner mig lite stel i armarna och magen, men känslan kom inte förrän typ jag började lyfta massa säckar och sånt skit. Efter jobb hjälpte jag och pappa farmor med att slänga skit på soptippen. Och bilen jag körde bara la av mitt på motorvägen haha xD  men fick igång den innan den hann stanna ordentligt.

Nu sitter jag och försöker bestämma om jag ska gymma imorgon eller om jag ska kolla skor och köpa smink? För gymma, då gymmar jag tillsammans med Sandra eftersom på torsdag så är hon i skolan. Och skor kan jag kolla på när som helst, meeen där jag köper sminket är bara öppet på onsdagar, lördagar och söndagar. Och jag hade behövt det på fredag.
Så frågan är, använda de lilla smink jag har kvar här hemma och gå ut i sneakers på fredag eller gymma ensam på torsdag? hmm..

1 kommentar:

  1. gymma ensam, gåt ut i klackar på fredag ;)

    SvaraRadera