onsdag 23 mars 2011

in two parts

Hahaha jag har panik, har bestämt mig för att färga håret men vet inte vilken färg jag gillade bäst av de jag haft den senaste tiden.. Vill jag ha ljust eller vill jag ha mörkt? snälla hjälp mig, vilken ska jag ha nu i sommar?


Idag har jag jobbat som vanligt :)  sen åkte jag med Jenny hem eftersom den jävla bilen är helt cp.. Och nu får jag inte köra med den förrän den är fixad, piss också. Men pappa fick köra mig så att jag fick fixat smink iaf, kom hem tidigt eftersom jag inte hann packa kläderna till gymmet imorse så fick inte tränat idag som jag planerat.
Men sminket var bra, älskar min nya mascara faktiskt.
Nu väntar jag på bigbrother och sen ska jag sova. Saknar my bed höhö. Men hjälp mig med hårfärgen nu xD Puuuss!



1 kommentar:

  1. Det är väl lite fräshare att vara ljus under våren/sommaren, tänkte bli lite ljusare i sommar, vi kan vara ljusa tillsammans. Hihi

    SvaraRadera